torsdag

lyssnar på gamla låtar på spotify, som jag lagt till förut i min lista, kul! ni kan få några
La Bouche – Be My Lover
Pitbull – Juice Box
Ironik – Broken [Ironik Presents Digga]
Ironik – I Love You [Featuring Digga]
Jay Sean – Down
Ken Ring – 2000-Talet
Kanye West – Homecoming
Mr. Big – To Be With You
Andreas Grega – Dom hade mycket att säga
Andreas Grega – Älskling
Andreas Grega – Världen är elak
Andreas Grega – Ta vad du vill
Kings Of Leon – Fans
______________________________________________
Det är det ni får , annars skulle de bli sådär jävla långt som sist haha!
imorgon skulle vi få smörgåstårta  på jobbet så de är nästan så man längtar haha ! sen jobbar jag ju bara tills 13,15 på fredagar. stek, sen ska jag nog sola och sen barty! I guess.
_________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback