SUAVEMENTE

igår på jobbet bockade jag rör för hand, idag är hela min överkropp helt död!  mina triceps är inte mina vänner idag, helt paj känner jag mig !
och hela dagen har gått cp segt  å trött har man varit. BAH, lite lack man blir !
menmen, i helgen får man iaf finbesök från stockholm, de e ju bra !
_________________________________________________________________________
och jag måste bara skriva av mig! För idag på Christer i P3 så har dom alltid olika teman på saker man får ringa in å berätta saker på! Och så hade dom temat "det här är nog jag sämt i världen på"
OCH så ringde en kille in å sa att han va nog sämst i hela världen på att vara trogen. Hans anledning va (eftersom programledaren sa att oftast finns de en anledning) att "de va skönt att ligga" ! -HAHAHAHAHAHAHA, säger jag bara. Har man förhållande så får man väl för fan ligga hur mycket man vill! men ne tydligen inte han, så han va tvungen att va otrogen ! SJUK KILLE !!
nog om det, nu ska jag dricka kaffe, de är väl FÖR FINT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback