men ehhhehehehehe

Vad är den äckligaste mat du vet?
oj, typ..jag vet inte

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)

jag e bäst på allt, that's it

Vad ångrar du i livet (om något)?

att jag e stressad jämt, fast jag inte ska göra nått speciellt, och allt jag inte vart mer spontan förut !

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?

att jag är player och krossar hjärtan HAHAHAHAHA

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?

de JAG tycker är snyggt

 

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
oj, ingen aning 


Har du någon oanad talang?
ne, kan slicka mig på näsan, men vem kan inte



Vad gjorde du i helgen?

festa, va bakis, festa måddde bra. SLUT


Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?

1. sova 2. festa 3. pussas 4. skratta 5. SOVA igen


Vad har du på dig just nu?
jeans shorts upprullade, och ett svart linne (inga trosor*) HAHAHA

Senaste låt du lyssnade på?

alexis weak - mina boys


Bästa skönhetsknep?
sola, då ser man fräsh ut, kanske inte om 20 år men just nu ! och va naturlig ffs

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
oj, haha palla


Och fulast?
-||-

Vem saknar du?
alla som inte bor i borlänge


Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
let us die young or let us live forever




Vilka tre personer inspirerar dig mest?

mamma, mig själv och mig själv. jag är mig själv, och lite mamma


Bästa filmen nånsin?
snygg sexig och singel, MIN HUMOR



Bästa boken nånsin?
SVEK


Vilka tidningar läser du?
ingen

Vad önskar du att du var bättre på?
men jag ÄR bäst på allt

Är du religiös?
nje, kristen men inte troende eller nått.. kanske


Vad är din största rädsla?
att dö 



Vad är det elakaste någon sagt till dig?
iiingen aning, tar aldrig åt mig av dåliga saker


Vilka personer betyder mest i ditt liv?
familjen framför allt, + vännerna som ALLTID finns där


Om du får barn vad ska du döpa dom till?
alexis och lorentz, isabell



Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
nån stek ek bil


De tre finaste sms du fått i år?
som om man minns

 


Kommentarer
Postat av: nellsi minsann

hahaha stek ek-bil <3 miss you

2011-09-09 @ 00:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback