cha cha bloggen ! Det är grissella här !

mmmmmmmmm, idag har jag då jobbat, GUD VA OVANLIGT !
men dagen har gått fort så jag klagar inte allllls ! och idag kommer ju emelie och kells , MYS ! Barty i helgen alltså !
och äähm, ja  jag har inte setat stilla sen jag kom hem , städat, bäddat, lagat mat, tvättat , åååå ja, snart ska jag vika i ordning lite tvätt , duscha sen jävlar ska jag dricka kaffe !
och imon kör vi en kortis dag som vanligt på jobbet 7-13.15 , sen ska jag åka å fixa mitt bankkort och så med mamma, å köpa gym kort, (ska bli biff ) SEEEEN mina vänner ska jag hem och hoppa på tjockholmarna !

Kommentarer
Postat av: j

hahaha ja så kan det gå, när man har fel kläder på :D

2011-09-08 @ 20:00:59
URL: http://entokigfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback