lalallal

Jag har fått som uppdrag att blogga åt den stackars lilla tjejen, som bor i Borlänge men vill så gärna vara en riktig 08, typ skjorta, kavaj och röda byxor. Hon har ju lyckats med de iaf.. jävla stekare;)

Sen får hon ju brudar efter sig hon inte vill ha, de måste vara jobbigt Linda? Väldigt tråkigt att folk tycker om dig haha. Du får sluta vara så charmig? Eller så kanske brudarna vill ha dig för att de tycker synd om dig :O? vad vet jag ;). Nejdå, nu ska jag inte ta din roll ( elak alltså ).

Jag är en jävligt snygg brud(som linda skulle sagt ),bor i en liten håla två timmar från huvudstaden, tre timmar från Götlaborg och sex timmar från Malmö. Ja vart är vi i sverige? jo Örebro...Och den bruden ska snart träffa Linda och bli DJ. coolt va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback