måndag kväll

igår kväll fick jag ont i örat igen men hoppades på att de skulle gå över som i fredags, men icke!
låg å vred å vände på mig å somna efter ett tag men vaknade runt 23 tiden igen å höll på att dö för de gjorde så ont, somna igen med vaknade typ 03 igen, lika ont då!!
på morgonen så såg jag att jag hade blödit ur örat, så ringde från jobbet å dom ville ha in mig på läkarhuset å kolla direkt, å de såg inte alls bra ut sa doktorn, öroninflamation så nu går man på penicillin. jag som nyss blivit frisk från min virusinfektion i halsen. KUKIGT!
.
så kan det gå, idag har jag iallafall bara jobbat, sen handlat lite sen ätit VÄRLDENS godaste lax!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SJUKT VACKER TJEJ DU ÄR!

2011-11-02 @ 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback