"hon va inte våt, du hade handsvett"

då vare helg återigen, kul! ikväll ska jag å camilla ha idol-och-glass-mys. fast jag ska ha chips också ! göttigt
har träningsvärk i hela kroppen, fast jag tycker det är rätt okej! OCH JUSTE idag berättade jag för johanna om nån ny svingod godis, så flög det ur mig "ASGOD OCH KOSTA BARA 4 SPÄNN PÅ ÖREBRO!!!!!!!"
HAHA, sen ba neee, HAHAHAHAHAHAHAHAH RÄTT PRIS MENADE JAG. var i helvete kom "örebro" ifrån? haha aja kul vare iallafall. och påtal om rätt pris, det ska ju bli hemköp nu. och på tal om dom där godisarna så trodde jag att de va daim, men när jag kolla vare ju inte de, men nästan. den hårda typ knäcken eller va de är var segt, mjukt liksom, sen va hela godisen typ flätad. SVIN GOD !!!!!!!!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback