detta skulle vara en tilltalande rubrik, men så blev icke fallet

Längtar jag efter: vintern, mys. snö å lussebullar, julmust å tända ljus, myyyyyys


Är jag ledsen för:
att jag har nå infektionsvirus i halsen å är sjukskriven, inte kul  någonstans

 

 

Är jag glad för: att jag har finaste vännerna å familjen, att jag förhoppningsvis e frisk tills den 10:e å kan åka med på kryssningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!(!!!!!!!!!!!!!)

Äter jag helst: tacos är ju svingött, men potatisgratäng å nå fint kött är inte heller fel. annars godis !

Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning: oj, ingenting vad jag vet


Är det finaste jag vet:
hemlis ;* 

Läser jag: jag läser bara typ, tidningen på nätet å endel bloggar. Bocker har jag inget tålamod med

 

Är jag galet stressad: ingenting faktsikt

Lyssnar jag helst på: house ! eller nån chill musik


Drömmer jag om:
återkommer med svar

Blir jag nostalgisk av: musik man lyssnade på förr, de kan få mig att säga "åhhh, minns du när...?"

Kommentarer
Postat av: klåppis andra mamma

finaste du vet? det är ju självklart jag

2011-10-30 @ 19:57:04
URL: http://jenniferpalevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback