THIS IS WHAT I MADE OF

HELGEN LITE KORT

Fredag:
då slutade jag runt ett och det kan vara veckans höjdpunkt. gick hem och mixade lite, och tog det allmänt lugnt. sen mötte jag upp johanna och handlade med mat hem. GÖTT!
sen somna man på soffan, vaknade och sen glodde jag idol på kvällen och va sällskap åt väktarn haha !

.Lördag:
vaknade och mådde som en prinsessa, äta frukost och duscha, sen kom ninni ! Johanna färgade hennes hår och vi dracka lite kaffe å bara va liksom, göttttt !
sen åkte jag och johnna hem till mamma å pappa, fick lite käk åså, fast varför vi skulle dit va för jag skulle bygga ett bord. Och egentligen borde jag inte, MEN FAN, till och med jag blev förvånad över att de blev så jävla bra ! SÅ händig man är ! fast nu ska de målas å byggas på en grej så jag kan ha min data där.. det är ett bord, till mitt mixer bord typ. cool den.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback