SVAR

brud 2 om hej:
tips på några bra klädbutiker online?
SVAR: det beror ju på vilken stil man har åså, men jag handlar mest på junkyard ,dom har sjukt många märken att välja på. Och sen har modekungen as snygga t-shirtar tycker jag, eftersom jag gillar sånna man kan rulla upp ärmarna och som är rätt mycket urringade så man ser nyckelbenen ;o
brude om hej:öjj! snygga tatueringar! vad är det du har på höger arm (strecket) och vad betyder dina tatueringar för dig?
SVAR: Tack och bock! "strecket" är en text, och det står "I THINK EVERYBODY SHOULD LIKE EVERYBODY", egentligen betyder dom väl ingenting, förutom den då, som betyder precis vad det står, sen har jag ju mammas, pappas och mina syskons namn intatuerade å dom betyder ju såklart ! annars tatuerar jag mig för jag tycker det är sjukt snyggt !
brud 2 om hej:
tips på några bra klädbutiker online?



SVAR: det beror ju på vilken stil man har åså, men jag handlar mest på junkyard ,dom har sjukt många märken att välja på. Och sen har modekungen as snygga t-shirtar tycker jag, eftersom jag gillar sånna man kan rulla upp ärmarna och som är rätt mycket urringade så man ser nyckelbenen ;o



brude om hej:
öjj! snygga tatueringar! vad är det du har på höger arm (strecket) och vad betyder dina tatueringar för dig?



SVAR: Tack och bock! "strecket" är en text, och det står "I THINK EVERYBODY SHOULD LIKE EVERYBODY", egentligen betyder dom väl ingenting, förutom den då, som betyder precis vad det står, sen har jag ju mammas, pappas och mina syskons namn intatuerade å dom betyder ju såklart ! annars tatuerar jag mig för jag tycker det är sjukt snyggt !

Kommentarer
Postat av: Camilla

våran tatuering då? :(

2011-11-08 @ 21:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback