OM JAG ÄNDÅ INTE SKA HÖRA NÅGOT UR MITT ÖRA SÅ KAN JAG LIKAVÄL TA BORT DET

mhmmmmm, en helg har gått igen, tiden går så sjukt fort så de är ju äckligt. Iallafall, i fredags efter jobbet tog jag de bara riktigt jävla lugnt, sen kom johanna hem efter ett tag, och något senare åkte johanna, jag och camilla å käkade lite. Dom på tacobar, men inte jag eftersom jag tycker hårda tacoskal smakar, aaaa något vi inte bör skriva här, för då blir man väl rasist!
.
jag åt iallafall på kompis, NEJ jag satt inte själv på en restaurang å dom på en annan, dom är typ ihopbyggda!
__________________________________________________________________
på kvällen kollade vi idol och så, alltså jag säger bara moa, men behövs det inget mer. Så sjukt kul sen på eftersnacket när dom intervjua moa så ramlade en kameraman hahah, KUL!
Sen drog johanna å camilla ut men eftersom tant agda(jag) inte hör något å har blitt svin förkyld så ville jagta de lite lugnt så jag å diam gick å la oss :)
.
och igår vare ju halloween eller nått, säger bara att jag har nog aldrig blivit så filmad/fotad  i hela mitt liv, men de va kul , sjukt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback