MASSA ONÖDIGT VETANDE

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
- 1 för tillfället

Vilken svordom använder du mest?
- fyfitta

Äger du en iPod?
- den råka jag sälja

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
-  halv sju

Hur många resväskor äger du?
- ingen

Var köper du dina matvaror ifrån?
- willys, typ

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
- beror på hur snygg jag känner mig haha.

 

Vilken var den senaste filmen du såg?
- öööh, kyss mig

Har någon av dina vänner barn?
- japps

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- snus

Har någon någonsin kallat dig lat?
- hahaha jääääääämt.

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
- Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
- har inte någon cd-spelare

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
- obooyyyy

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
- tror jag inte

Vad åt du till middag?
- öh, donken igår.

Använder du huvtröjor?
- ibland.

Kan du vissla?
- Ja

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
- nope

Vem var den senaste som ringde dig?
- mamma

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
- det skiter jag fullständgit fan i

Tittade du på tecknat när du var liten?
- de gör jag fortfarande

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
- kupolen köpcentrum, iaf dalarnas största hah

Hur många syskon har du?
- 3 st äldre.

Vilken film kan du alla replikerna till?
- heartbreak hotell, toy story

Äger du några band-t-shirts?
- näru

När flög du senast?
- typ 2009 hem från cypern

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
- 4

Läser du för skojs skull?
- läser inte

Pratar du några andra språk?
- inte om jag inte måste

Diskar du din egen disk?
- tyvärr ja

Har du gråtit offentligt?
- öh, vet inte haha

Har du en stationär dator eller en laptop?
- Laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
- de är inte så att jag letar efter saker att lära, men är det något så föröker man väl

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
- har både och, fler tatueringar kommer

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
- det spelar väl ingen roll

Kan du kasta macka?
- ibland

Har du någonsin varit på Jamaica?
- Nej

Vem har du varit med på bio?
- men haha vafan, massa olika.

Vem var din favoritlärare?
- de fanns faktiskt många bra

Vad har du för väder?
- Grått och ca +10.

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
- grrr

Har du en blogg?
- Ja och det är precis där vi är nu.

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
- hade väl inget favorit, men inget som va trist heller

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- positiv, fast bara personen är sig själv räcker de

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
- de blir man väl inte :S

Gillar du din boendesituation?
- ja jag klagar inte.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- typ 7-8

Äter du frukost dagligen?
-äter en macka i bilen påväg till jobbet.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
- jobbar mest bara, så nej.

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
- nej, jag va så snäll så

Vilken är din favoritfrukt?
- physalis eller hur man stavar

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
- verkligen inte

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
- tjugäääää

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- haha nej, skriver jämt fel och tänker "äh, dom fattar"

Tror du på liv på andra planeter?
- inget jag funderat på

 

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
- ingen aning

Tror du att gud är en man eller kvinna?
- men vafan!

Vad var det senaste du åt?
- chipppppppppppppps

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
- samma, kanske.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
- minns inte, dom har sagt de men jaru.

Gillar du senap?
- inte så värst

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- skulle vilja testa trots att jag är sjukt höjdrädd

Sover du på sida, mage eller rygg?
- Sida, sen som en boll typ

Har du någonsin köpt något från eBay?
- Nej

Tycker du om att krama folk?
- kramar är det bästa som finns, iallafall med folk man känner

Skulle du säga att du är trendig?
- tror jag nog inte

Äger du en digitalkamera?
- mmm

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
- säga hej men nej

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
- HAHAHAHAHA, har aldrig sett skiten ens.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
- nej,

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
- ingen men har läst en bok, SVEK. och den berörde mig

Tycker du att du är attraktiv?
- ibland haha.

Vad är du allergisk mot?
- bitterfittor å så

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
- alltså nej, jag tänker inte på de så. jag är glad att jag får mat i magen å blir mätt. Sen vad jag äter de är väl inte den stora grejen.

Vad skulle dina barn heta?
- skulle? dom ska heta alexis och lorentz.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
- alltså jag ser inte ens en bok här hahahaha

Vad har du på dig?
- mörkblå jeans från dr denim och en grå tisha.

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
- jag flagnar mellan tuttarna? men låten ja, calle kristiansson- walking in memphis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback