måndag kväll

då ligger man nergosad i sängen och ska kolla klart på STHLM boogie, LÄTT BÄSTA FILMEN !!!!!
de va fan längesen jag låg såhär i sängen å kika film, så jävkla trist att göra de själv. Faste de är även enda gången jag kan se en hel film utan att prata bort halva liksom haha !
veckan komme rju som vanliget betså av jobb, jobb å lite mer jobb!
Fast idag efter jobbet skulle jag åka å köpa en ram, EN alltså, men kom hem med grejer för 500:- haha!
Men nu blir det nog lite finare i hallen iallafall ! jag klagar inte !
nu ska jag glo på film, hörs hej !!

Kommentarer
Postat av: Cs

Vart har du tagit vägen. Har kollat bloggen varenda dag sen i måndags. Man blir lite ledsen när der inte händer nått här. Puss och kram

2011-05-28 @ 11:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback