men visst e livet nått så jävla vackert

" jag har hellre förlorat lyckan, än att aldrig haft den"

fast varför vill man egentligen forlöra nått som gör en lycklig då?
sånna där texter kan stämma så bra, men det finns alltid ett "egentligen"


för egentligen, om man inte vart med om lyckan så vet man inte hur de känns heller. såatteeh.

haha nu märkte jag att jag blev sådär djuuuup igen. men jag jobbar på nu iallafall..,haha ibland blire bra fel! men  när jag gick ut från våran port, så luktade det sommar, och lera, och sen lite regn också. så jäkla mysigt kan jag tycka.

det är alltså onsdag idag och mitten på the week of work, fast själv har man som vanligt bara 1 dag kvar. och inte då föralltid utan för veckan ;)

och för dom som vill veta fyllde jag på min kaffenyckel, så nu klarar man sig ett tag till haha. kaffe är mitt liv min kärlek och bästa vän.


*

 senare kommer, "personer jag tycker påminner om varandra" ja. jag minns inte va jag skrev att de hette sist så de lär få olika namn varje gång :)


latero. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback