HORJÄVEL

ja just nu sitter en väldigt irriterad linda här. så irriterad så jag skrev feln lösenord 3 gånger när jag skulle logga in på min blogg
.
Den där jävla fitt-katerina i BB sitter och säger åt vanessa att hon iinte har någon självkänsla för hon gjorde om sig till kille. Men de är väl de hon har, riktigt jävla självkänsla när hon liksom berättar det i tv och allt. hon vågar stå för den hon är. men den där "kristna" katerina står och visar röven och beter sig som en hora inför hela svenska folket.
______________________________________________________
ironiskt men sant sagt. Vanessa har iallafall lite stake i sig !
punkt.slut.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller helt och hållet med! Jag har sett avsnittet och flera klipp och det märks att Katerina börjar balla ur totalt. Hon har inget att säga till om längre, hon är störande och energitagare. Hon frågar hur hon tar energi ifrån folk och började härja, hm ... JA bra fråga. Katerina ska ut!

2011-03-23 @ 16:43:46
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback