hej mina kära vänner, life flows

Ja jag lever, haha nåra som undrar vart jag tatt vägen, I SAY WORK DUDE! varje dag 07-21. nu vet ni

_________________________________________________________

har en liten skarv nu så passar på att uppdat. fast i det stora hela och som ni förstår finns det inte mycket att skriva om efter som jag jobbar dagarna i ända! fast igår drog jag iväg och tatuerade mig, har ingen bild på själva tatueringen just nu, men de kanske kommer nångång. och nu har jag satt ett tatueringsstopp åt mig själv. HAHA!





Kommentarer
Postat av: Linda

Men med tanke på att du har satt stopp PÅ dig, då kan ju du betala mina? Skitbra deal tycker jag. Så säg inte emot! då blir det pisk

2011-03-30 @ 17:38:22
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback