barappapaaa

I don't believe that anybody feels the way I do, about you now.
lalalal, vet inte vrf men jag fick den på hjärnan haha. lite småjobbigt.
imorgon ska jag iaf jobba lite fast jag inte göre egentligen men bara för att, liksom bara för jag kan haha :)
sen ska jag nog till kupolen med mamma, vet inte om pappa ska dit också. sen vet jag junte mer.
på lördag ska vi till moa som fyller år, lilla snuttan, har inte träffat henne på år och dar typ, så de ska bli riktigt kul :) Får ju träffa cajsa och alla andra också :)
så nu ska jag dra mig själv in till sängen med lille diam och få mig nån timmes sömn.
och ja jag skulle ju blogga massssa idag. men "blocked domain" så nej. blev inte av.
puss och kram och nyp i stjärten på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback