VÅLDTÄCKT!

Hej! Jag tänkte våldta Lindas blogg, så nu gör jag det!
Vi har kommit fram till att Borlänge är en rutten stad, där det aldrig händer något. Förutom typ Peace and Love, vilket vi peppar som fan inför!!! Det gör ni med va?

Jag har precis fått hem min hamster, Darth Vader heter han och han är ganska unik.
Jag matade han med ost och då blev han helt besatt och kutade runt i buren och försökte gnaga sig ur den för att kunna ta sig till mitt kylskåp (där han den smarta jäveln fattade att osten bodde).
Jag vet inte om han är riktigt smart eller väldigt korkad. Det blir mitt uppdrag att ta reda på här framöver...Han stoppade hela kinderna fulla med ost, så han ser fetare ut än vad han egentligen är...typ



Om ni undrar vad Linda gör just nu så vet jag faktiskt inte det. Antagligen så myser hon i åskvädret – Bson palace med Johanna Adhd Bengtsson och Diam Bengtsson eller något.

Då vare slut på det roliga, hoppas våldtäckten smakade bra!

Peace, Love & understanding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback