hej hopp gummisnopp

CAMILLA, ja trosornas sömmar som gör att de ser ut som kallingar va ju jävligt fräscha haha! tur de inte är en påse där fram på dom bara, typ som om man skulle behöva de så smulorna från bullfittan kan hamna någonstans liksom ! HAHAHA vad rolig jag var nu, ! skämt o sido!
__
idag vaknade jag å kände mig lika sjuk som förra tisdagen när jag vaknade och va sjuk! men efterom jag va sjuk förra veckan va de bara att pallra sig till jobbet! sen till djurås å kolla på nattis avslutning, helt sjukt att hon ska börja 1:an efter sommaren !!!!
efter de har vi tvättat lite å bäddat nytt i sängen, så nu är jag helt död, de värker av smygfeber i hela kroppen. inte okej, INTE OKEJ !!!!
lite trasiga glajjor men dom funkade

Kommentarer
Postat av: Linda

langa videos! jag garvar jämt åt dig och inte med dig, bah eh så du vet. pussiiii

2011-06-14 @ 22:36:17
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback