LISTA FRÅN MIG TILL ER




Vad heter du?
Linda Bengtsson
Vart bor du? bolanche
Trivs du där? helt okej faktiskt !
Brukar du läsa horoskop? ibland
Har du körkort? två stycken
Äger du några Converseskor? en hel del
Favoritdjur? hund
Vad spenderar du dina pengar på? jag sparar allt
Senaste konserten? alla från p&l
Festar du mycket? kan hända 

 




Sprit, cider, vin eller öl? Vitt vin
Brukar du bli för full? nähäru
Antal kuddar i sängen? 6
Kan du baka bullar? man kan vällllll
Har du varit med i scouterna? nåpe
Bläck eller blyerts? Bläck
McDonald’s eller Burger King? BK !
Är du allergiskt mot något? nej
Äger du ett busskort? nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? VIT !!
Hur ser du ut idag? dåligt sliten
Har du haft sex idag? nej 
Nästa mål i ditt liv? hmm
Vad såg du senast på tv? simpsons
Hur svarar du i mobilen? hallå där
Vem ringde du senast? Johanna
Vad sa den du ringde? jag har inte mitt pass med mig
Antal timmar sömn inatt? 7 kanske
Vad innehåller din favoritnattmacka? smör ost å paprika

HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ditt husdjur: dagligen med diam
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej, men sjuka drömmar har man väl haft
Är du ensam nu: nej, johanna sitter bredvid, diam å camilla sover
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: om sanningen ska fram..
Vill du gifta dig: näaaeee
Vill du ha barn: Ja

FAVORIT...
Rum i huset: alla rum
Typ av musik: sånt man inte kan stå still till, annars p3:s musik
Månad: juni & december
Sten:
haha finns nog ingen sån

 



DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Ja, mat mat, å mat
Varit sjuk: nehedu
Sjungit:alltid 
Sagt “Jag Älskar Dig”: nej
Velat säga till några att du älskar dem: haha "några?"  nejnej
Träffat nån ny person: ingen ny men massa goda vänner
Saknat någon: ja de har jag
Kramat någon: Jappp

SENASTE...
Låt du hörde: nån random krog-låt
Film du såg: jag har ingen aning
Drink du köpte: cidär, fast jag köper aldrig något
Sak du stal: stjäl inte
Mat du åt: margherita med mild sås, nom 
Gången du åt en korv: öh, vet inte

FÖRSTA
Första bästa kompis:Anna hägglund, robert & mikael Belin, 
Första inhandlade skiva: typ dr.Bombay hahahaha
Första förälskelse: oj, typ i lekis , fredrik johansson såklart !
Första begravning: Farmor
Första piercing/tatuering: piercing va tungan å tatuering ett hjärta på handleden
Första fiende: har bara vänner

 



SENASTE
Senaste människa du slog: slåss junte
Senaste stora bussresa: de längsta eller "största" jag gjort är till sthlm i nian haha
Senaste dusch: var ju skön, å ren blev man
Senaste irritation: täcket som åkt ut ur sängkläderna
Senaste glass: DAIMSTRUT
Senaste skjortan du haft på dig: oj, jeans skjorta i vintras kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback