långläsning om min helg

helgen har vart fin!
i fredags efter jobbet tvättade jag jihanna å anna, va på ston emellan åt åsådär.. sen sov jag några timmar för nån höll mig vaken natten till fredag haha, menmen sen vakna jag å fixa mig lite åså, sen kom anna camilla vickan å hanna hit, så vi drack lite sen gick vi ut ! hur kul som helst :)
på lördagen så vakna jag vid elva med camilla å diam sovandes bredvid mig, å då gick jag upp direkt å gick ut med diam, gick hem å åt frukost med camilla, sen decka jag på soffan å sov enda till 15, då väckte camilla mig å sen kom mamma å pappa, å johanna också å då åkte vi till torsång å ät lite smörgåsar å glass vid vattnet! jätte mysigt !!
sen kom vi hem, då åkte camilla till sig för att duscha lite sen kom hon tillbaks, å så kom folket, emma, emelie, anna, frida, malin , jessika , hade jätte trevligt med allihopa, sen drog vi ut å skaka våra lurviga !
glass är gött
hanna å vickan
anna camilla emma
emma
fridan å jag
SEN, blev de söndag å jag camilla å frida beställde hem pizza å dega i soffan hela dagen, sen kom ninni, nattis å julia å vi skulle åka till silvbergsgruva å kolla på de blå vattnet, då sätter sig johanna fram, å jag ska sätta mig bak i mitten å komma över nattis som satt på sidan, så jag håller i mig i bilen, å johanna drar igen dörren där jag håller min hand, å dörrjäveln blir ordentligt stängd, med min han emellan å jag är cool lugn å säger "johanna öppna dörren, min hand sitter fast" å seg reaktion som hon har lägger hon sakta men säker ner diam på golve i bilen åså, sen öppnar hon å då har redan fingret blivit blått å aa, fan vad ont !
död hand
man måste va där för att se hur blått de egentligen är
lilla jag

Kommentarer
Postat av: Facebook

Om detta var Facebook så hade jag tryckt på gilla knappen. Skön helg

2011-07-10 @ 22:57:45
Postat av: Ronja :)

Ajaj hur gick det med fingrarna ? bröt du nått? :S

2011-07-14 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback