tisdag

sitter hemma nu med lille diam! hann bara hem efter jobbet å käka sen åkte jag , mamma å pappa å ät glass, gött vare ! å nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, fundera lite kanske, pilla lite på en låt å njuta, om de går.
vet inte va jag ska skriva så ni får nån låt;
Chris Medina – What Are Words
Rye Rye – Never Will Be Mine (ft. robyn)
_____
Question: what happened to forever?
Me and you always together!
Too bad I was too much clever, can’t be played a fool
That’s never.
Suppose she made you happy or whatever
Learn from the past, proceed, get better
Good girl gone mad
Guess you didn’t realize just what you had
‘Cause you never were, and you never will be mine!
__
PEACE & LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback