stockholm i helhet

ja, i fredags åkte jag och anna från ett spöregnit borlänge mot ett stekhett sthlm. vi tog en vända på stan å käkade lite granna å så.
sen mötte vi upp emma och jossic, och drog på systemet, tog sen tunnelbanan hem till emma å jossic i norsborg !
där fixade vi oss lite granna å började dricka lite smått, å varmt som i helvete vare också. shit!
iallafall, sen åkte vi till tanto och hänge med masssssa folk, så jävla sköna människor. sen kom en alkis gubbe gående med en högtalare å allt så vi bad honom sätta sig vid oss och vips så hade vi musik också!
vi satte där å umgicks allihopa å hade sjukt kul, men sen skulle pekka, han med musiken gå, å han hade bara liiiite batteri kvar i högtalaren, så han börjar gå men eftersom vi stod å dansade så följer jag jossic å nåra till efter typ 500 meter å bara dansar efter honom, haha så jävla kul!
sen drog vi till vickan där jag huxflux va inne men stod å höll i min vin box å bara "vafan hur gick detta till?" haha, så jag ställde ner den lite diskret å smög in, med "måndagsgästerna" hahaha !
efter två tror jag de va så drog vi därifrån å så käkade vi miiiiiinimål på max, sen väntade vi på jossics älskade taxichaffis å va hemma runt fem kanske.  de va den roligaste kvällen på länge kan jag säga och man vela inte åka hem !
men nu ska jag fixa mig å åka på framtidsmuseet med mina systrar å systerdotter, hörs heeeeej! då får ni videos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback