måndag

och jag hostar sönder min hals mer å mer. sån jobbig hosta så man får kväljningar , usch!
idag ringde mamma å väckte mig, jag drog upp mig själv, slängde i mig frukost, på med kläder, ruffsa till håret, ut med diam i spöregnet, för johanna hade tatt med paraplyet (dags å fixa ett till kanske) in å lämna diam å sen kom mamma,pappa och nattis å hämta mig, så åkte vi till kupolen å betalade av en resa, å kika runt lite .. å juste, där emellan så hämtade jag ut mina vita vans som jag beställde som äntligen kommit !!
sen kom jag hem å gick ut med diam igen, sen gjorde jag mat, å så kom johanna hem å vi käkade.. sen kommer anna förbi "en sväng" som i sin vanliga ordning blev typ 6 timmar, haha.. men kul hade vi som vanligt. jag kom på en fin låt till melodin av "om sanningen ska fram (vill du ligga med mig då)", kung som man är !
å juste, nu är de klart att de blir pride iallafall, fixat sovplats å allt så de blir fiiiiint !
och jag vill ha fler saker att blogga om, jag publicerar ingens kommentarer så de mer bli som en överraskning om vad som kan tänkas komma upp här.




HÖRS HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback