frågor, svar och motivation

Vissa har frågat hur min hand mår , och jotack, nu är de bättre, har inget bandage längre eller så men har ont på knogarna å mitt "fuck you" finger är lite blått. men de klara sig fint annar, inget brytet eller så !

______________________________________________________________________________
Och ja, idag har jag haft "blogg-motivation" hela dagen! för jag kom på en super idé!
För att ni ska slippa läsa "hej, idag har jag jobbat, vet inte vad jag ska skriva så ni får en
bild" - så har jag tänkt, med min fantasi å lite av eran hjälp, nån gång i veckan skriva om vad jag tycker om olika saker! t.ex ; våld, sommaren, kärlek, internet, musik, homofobi, arbetslöshet och massa mer. men för att ni ska tycka de är kul att läsa så får ni, om ni har något ni vill veta va jag tycker om de, säga vad de är ni vill att jag ska skriva om, tycka till om, och ha mina egna tankar och åsikter om.
Och ni som känner mig vet att jag kommer inte göra en tät text med massa tråkig läsning utan jag kommer försöka göra de så roliga som möjligt, broende på "ämne" jag skriver om. jag tror de kommer bli bra. Kul om inte annat!
Om ett tag, idag , senare.. så tänkte jag iallafall börja skriva om "kändisbloggare". Kolla in senare och läs!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

ja jag ska ju hänga med kissie i turkiet jag så! skiiiit cooolt!!!!

2011-07-15 @ 15:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback