förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt

sitter å väntar på anna, vi ska fixa biljetter till sthlm på fredag, njuuuut!
är med carro nu, har degat hela förmiddagen så får nog gå ut å springa lite sen :)
just nu vet jag inte ritkitgt vad jag ska skriva, så ni får en liten lista :)

Matvanor:
Bästa maträtt?
Bästa dryck?
Hat dryck och maträtt?
Bästa alkoholdryck?
Använder du smör på smörgåsen?
Smågodis eller färdiga påsar
Favoritglass?
Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Har du mer skor än kläder?
Favoritplagg?
Hatplagg?
Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Vad vill du bli?
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
Är lönen viktigast?
Boende:
Lägenhet eller hus?
Framtidsplaner med boende?
Litet eller jättestort? Drömboende?
Landet eller mitt i stan?
Mysigt eller sterilt?
Lite allt möjligt:
Har du barn? Är otrohet okej?
Älskar du någon?
Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal?
Tycker du om att dricka dig full?
Hemmafest eller krogen?
Matvanor:
Bästa maträtt? oj, massa olika
Bästa dryck? citronvatten
Hat dryck och maträtt? öl, å mat vet jag inte
Bästa alkoholdryck? vin
Använder du smör på smörgåsen? japp
Smågodis eller färdiga påsar , smågodis
Favoritglass? magnum vit som inte finns längre

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? ingen aning, inte mycket iaf
Har du mer skor än kläder? nästan fast nee
Favoritplagg? oj, vet inte, tycker om allt jag har
Hatplagg? sånt jag inte köper

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? jobbar , montör
Vad vill du bli? lycklig, haha lol
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? japp
Är lönen viktigast? nej men den är viktig

Boende:
Lägenhet eller hus? lägenhet
Framtidsplaner med boende? de återstår å ser
Litet eller jättestort? lagom är bäst
Drömboende? tar de som de kommer
Landet eller mitt i stan? de beror väl på
Mysigt eller sterilt? modernt fast mysigt

Lite allt möjligt:
Har du barn? nope
Är otrohet okej? NEJ, ingenstans
Älskar du någon? ja
Betyder familjen mycket för dig? ja, givetvis
Är du lojal? ja, faktiskt
Tycker du om att dricka dig full? hha, blir aldrig full
Hemmafest eller krogen? beror på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback