yeah yeah yeah

alltså, våran oboy smakar strössel :o fast det oliga är bara tt det stått i samma skåp som ett te som luktar jätte mycket. haha men ändå, oboyburken är ju stängd.. aja.. det smakar iallafall stössel.


HAHAHAHAHAHAH, nu har jag dött. förra helgen hörde jag låten "singel och sökande" första gången i mitt  liv, och när refrängen kom igång visste jag inte vart jag skulle ta vägen. vilken sångröst liksom hahaha.

så nu brukar jag alltid slå på den de första jag gör när jag slagit på datorn bara för johanna hatar den så¨sjukt jävla mycket ! haha


men nu tänkte jag lägga upp några gamla låtar, rätt sköna faktiskt haha(öppnas i spotify när ni klickar på dom :)



Laleh – Storebror

Raymond & Maria – Ingen vill veta var du köpt din tröja

Nic & The Family – Hej Monica

Frida – Dunka Mig Gul & Blå

Notch – Nuttin Nuh Go So

Manu Chao – Me gustas tu

Fool's Garden – Lemon Tree


Kommentarer
Postat av: tim

världsklass på dom 2sista låtarna =)

2011-01-15 @ 13:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback