word

tänk om kärlek var som i romantiksa komedier, det börjar jobbigt, svårt och man gör allt för att få en person. sen blir det bättrre och bättre " och man lever lyckliga i alla sina dagar".

istället för som i verkligheten, där det börjar med kärlek vid första ögonkastet, kärleken mellan två personer blir starkare och så, sen hände nått.. allt blir sämre och sämre. sen är allt borta.

________________________________________________________________

Även om man är dålig på att berätta och göra saker just för stunden, så vet jag att den man älskar alltid vill höra hur man faktiskt känner. man ska aldrig tveka för att berätta det.

så om du, nu läser detta . du vet vem du är. alla andra vet nog också. Så älskar jag dig av hela mitt hjärta, det vet du, när jag ser på dig så försvinner alla problem i livet. och jag ser bara lycka. jag ser min framtid när jag tittar på dig. men jag har snart inte sett dig på en månad, så jag har inte sett något alls. Jag kan inte koncentrera mig, men jag gör det jag tror är rätt. jag väntar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback