TILL JOHANNA

ja, min syster frågade ju också lite frågor här i min blogg förut, så tänkte ge henne ett eget inlägg med svar på sina frågor. haha. Ni får välja själva om ni vill ta det seriöst eller inte!


Johanna  om bara för att..:

Hej linda!
Är det bra med dig?
Det är bra med mig.
Har du några djur?
Jag har en hund.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
Hejdå!

M.V.H / Johanna


SVAR:

Hej Johanna !
Ja det är bra med mig, vad bra att du mår bra !
Jag har bara dammråttor för tillfället, men du kan väl dammsuga sen? :)
Okej, va kul att du har en hund, jag tror jag sett han springa runt där hemma :)
HEJDÅ!




Johanna om näst sista jobbadagen:
hej! Är du lebba? de låter lebbigt! :O get it? ;) haha tack för mig!

SVAR: HAHAHAH hej, aa jag är lebba om du nu vill kalla det så , HAHA skit lebbigt!




_________________________________________________________________________

så där då, haha ja. ni ser ju själva. Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback