This girl

Och jag vet
Vi står tillsammans när världen faller ner
Och jag vet
Att vårat för evigt ska börja just nu

________________________________________________________


sitter på jobbet, är galet trött, natten till söndag blev de inte många timmar sömn, och i natt blev de alldeles för många timmar ist hah, typ 9,5 timme. Galet. hoppas jag iaf är trött sen ikväll så jag kan somna tidigt och gå upp tidigt, för jag tänkte sola innan jobbet och sen fixa en tattotid !! För imon är det ju löning !!!!WOPPIDO


På fredag blir det sthlm för hela slanten, tjulle plutten fyllde ju i helgen så det blir "barty" då ju. Ska bli så kul, plus att jag ska dit med vickan och johanna, och vickan har jag inte träffat på tusen år typ, så de ska bli kul!!

nu ska jag ringa vidare och fråga om folk är nöjda med sina bilar, haha.



Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback