svar på några av era frågor

Anonym :

vart har du skaffat lägenhet?...är det hyres eller har du köpt den? vad ligger hyran på?

I bullermyren, ett av dom vita punkthusen bakom soltorg, det är en hyres, en 3.a, 5800 som jag delar med min syster !



Fråga:

Hur träffades du och din flickvän ? =)

Vi träffades genom mitt ex, det började som vänskap men gick över til andra känslor, vilklet var det bästa jag vart med om hitills i mitt liv.


Anonym
:

hur blev du och din tjej tillsammans?

haha hur.. hm. Ja som sagt, det började som vänskap men båda fattade väldigt tidigt att det fanns något mera än vänskap. vi började träffas lite då och då och märkte att vi inte kunde vara utan varandra :)



anonym
:

är du inte tillsammans med din flickvän längre?

Ärligt vill jag egentligen inte svara för jag vet inte själv. men nej, jag tror inte det. Det är emot min vilja att inte vara med henne, För jag är fortfarande typ som nykär.


:)
:

är du bi eller är det bara tjejer som gäller? :)

just nu gäller ingenting. haha!! Nej men ärligt, dras nog mer till tjejer, eller inte nog. jag gör det. för mig känns det mer naturligt. vad fan, GAY som fan är jag. Jag tycker att om man är "bi" är man väl flata också egentligen eftersom man vill va med tjejer då också.


tim
:

har du något förhållande?

Som jag svara på frågan lite uppåt, så vet jag egentligen ingenting. vill inte tänka på det för mycket heller. men som det ser ut just nu så nej.



Anonym
:

Är du lesbisk?

hahaha fyfan. ursäkta, men lesbisk är det fulaste orden jag vet, flata är ju det rätta ordet att använda ju haha !
Men japp, som jag skrev där uppe , GAYGAYGAY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback