nattetid

fick en kommentar om det kommer upp bilder från våran lägenhet, och japp. Det kan jag fixa, någon gång i veckan :)

men nu till det jag skulle skriva , en radom tjej från långt ner i skåne eller något blir min vän på facebook, säger att hon känner igen sig i mig osv osv. vad trevlig tyckte jag. TILLS, jag fick se den här bilden idag haha, skratt irriterande!!

min är alltså tatueringen till vänster, jag gjorde den i något sunkit bildredigerar program jag hade förut. valde storlek på sjtärnorna själv, och stämplade dom på plats själv. den är alltså unik. sen såg jag detta, och haha, vafan alla stjärnor sitter på samma ställe, förutom att hon fyllt i vissa :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

det såg i alla fall tusen gånger bättre ut på dig!

2011-01-10 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback