KUKHUVUD

Jag tappade min klocka i handfatet i morse för jag va stressad :( så baksidan åkte av.. uuuuh säger jag bara.
nu sitter jag på jobbet och försöker trycka tillbaks den fast de är ngn millimeter som gör så att det inte går. FAN !
min älskade Tv klocka!!!!!!



jag ska fan i mig ha fast den !!


menmen. tisdag idag iaf, igår gick det ju skapligt bra på jobbet, alla va as pepp och så vidare. kanonis !
hoppas på lika idag också, bara att kötta.

har fått massa roliga frågor också, men behöver fleraaaa, så vad vill du egentligen veta nurå? kom igen nu britt-marie !!

__________________________________________________________________________________


och hörrni,

SMILE,
It's easier than explain why you're sad




så jävla sanna ord så det finns inte alltså!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback