hemskt



här är ett så jävla bra exempel. Folk brukar säga till mig" åh du är så smal ,och fin" eller "alltså fan va smal du är"

och jag lan säga att de säkert är lika kul att höra som "fan vad fet du är, du är så jävla tjock"

OKEJ, nu väger jag inte sådär lite, jag är inte underviktig eller nått alls, men jag har alltid velat gå upp lite i vikt för jag vet att jag är smal. Och jag äter och äter men jag går inte upp för det.

men vissa kanske inte vill vara stickor, det är inget jag är nöjd med kan jag ju säga.

Och nu tänker folk säkert " vilken jävla idiot, va glad för att du är smal BLABLA"

men tänk omvändt ist, tänk på att för mig är det lika jobbigt för dom som vill gå ner i vikt.



ville bara ha detta sagt, TACK OCH HEJ !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

preeeeeecis lika för mig!

håller med dig helt där,

en gång va de en som sa : gud vad smal du är!

då sa jag: gud vad fet du är!

så sa hon de aldrig mer igen :)

sen om nån säger typ "men vad glad att du är smal" då kan dom ju säga att man är fin än att säga att man är smal :p

<3

2011-01-14 @ 17:23:40
Postat av: hejhej

å grejen är väll egentligen den att det är väldigt svårt att gå upp i vikt om man är smal från början det är inte många som har liten benstomme som lyckas gå upp i vikt, mycket lättare att gå ner när du är stor. så vara smal är svårare än att vara tjock nästan på ett sätt.

2011-01-14 @ 20:02:37
Postat av: mathilda

sant de du säger, de e inte kul att alltid bli kallad sticka eller smal, kämpar fan för att gå upp i vikt .

vilket inte många fattar.

bra inlägg !

2011-01-15 @ 14:33:31
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback