dom dododo do DOM, HALEBOP

bara för jag hatar låten, så ja.

när man ligger påsitt snitt efter 40 minuter, kännes det ju kanoners att chilla, sälja , chilla och sälja. och få hur mycket som helst liksom.

men det jag ville säga, fast de ville jag egentligen inte säga, va att jag igår gjorde mat när jag kom hem, men ingen matlåda . hehehehehe. BRA !

så de blev pasta och kyckling i någon örtsås, sitter och väntar på att kl ska bli 16 så man får klämma i sig skiten. dör vad hungrig jag är :|

och föresten, hur segt ska de ta att skicka ett paket? man kan ju följa leveransen på postens hemsida..

första va det skickat
sen va det i göteborg och så, i natt alltså. då tänkte jag att de är väl här idag då, men nej, jag gick in och kolla nu, och det är i örebro. haha WTF. skicka hit skiten direkt ist. men IMORGON då.. då kan de väl ha kommit.

vill ju ha mina skoooooor. woppido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback