bara för att

Har året varit bra? 
det var ett kanon år, 2010. enda fram till december. annars det bästa året i mitt liv hittils! 

Höll du några utav dina nyårslöften? 
Hade inga nyårslöften :) 

Tror du 2011 kommer bli lika bra? 
haha, nja. 2010 var nog mitt år tror jag. 

Har du förlorat någon kompis detta året? 
beror på, förlorade ju min bästa vän när jag blev dumpad. så ja. I stort sett 

Vad kommer du sakna från 2010? 
Att veta att man har någon vad som än händer.
 

Nämn en positiv sak från 2010? 
jag behöver aldrig mer gå i skolan 

Vad spenderade du mest pengar på? 
tågresor och dipp. HAHA 

Finns det någonting du ångrar med 2010?
ja de är klart, man ångrar ju alltid vissa saker. Men what goes around comes around

 

Lärde du dig något nytt under 2010? 
Massor.  

Bästa köpet? 
öhm, minns inget jag köpte 2010, men de måste varit dippen hahaha 

Blev du kär i år?
nej, det va 2009

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
22 augusti

Dog någon som stod dig nära?
 
Vi tog bort våran hund, det va hemskt!

Vilka länder besökte du? 
finland hahah fast gick aldrig i land 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
JAA 

Vad var din största framgång 2010? 
haha de måste ju varit att jag fick tummen ur och skaffade jobb, och där sitter jag än idag 

Största misstaget?
Att lita på de vissa säger, falska förhoppningar

 

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
inget allvarligt, bara vanligt sjuk med allt vad det innebär 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
som sagt 2010, bästa året i mitt liv. Gladast 

Vad önskar du att du gjort mer?
inget, det var perfekt.

 

Vad önskar du att du gjort mindre? 
samma där. mitt 2010 va bäst 

Hur tillbringade du julen?
Hemma med mamma, pappa, mina syskon och systerdotter. och mormor såklart 

Favoritprogram på tv? 
idol, finns inge bättre, family guy, simpsons, ni vet allt de där 

Bästa boken du läste i år? 
Läser inga böcker 

Största musikaliska upptäckten?
hm, upptäckt.. vettefan. har inte tänkt på det. haha snacka om hjärnsläpp 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
vaknade, bästa morgonen, fick presenter och åt tårta osv. 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
stil, hm Linda style. leggings och något skönt upptill.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej men många är ju gravida nu, mysigt

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?

lady gaga,tappat namnet på låten. HAHA
ALLA robyns låtar, mest dancing on my own i alla dessa bilresor 

De bästa nya människorna du träffade?
Alla på p&l, min lille bulle tjulle såklart.
Och såklart mummel, du vet vem du är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback