yeah oh la la la la

torsdag och sista jobbdagen för veckan. skönt skönt skönt !

Imorgon ska jag tvätta vid ett, så tänkte hinna till stan och sola och handla lite tvättmedel och så innan.
däremellan ska jag städa och så tänkte jag. så jäkla mkt skräp som diam går runt med hemma ju haha.

alltså, jag har alltid så många låtar i mitt huvud när jag ska gå och lägga mig. I går t.ex tänkte jag på ushers låt dj got us fallin in love .. ni vet? haha och jag hatar liksom den låten och har aldrig själv setat och lyssnat på den.
Lite konsigt tycker jag haha :D

OCH det roligaste, igår läste jag hanna perssons blogg, den är ju så jävla rolig!! http://hanapee.blogg.se ! Ni måste läsa. hon är störtskön.


detta är då hanapee.


iallafall, så läste jag något hon skrivit om justin bieber, sen ahde ngn kommenterat de och typ "skällde ut" hanna.
men aa.. så min dröm inatt bestod då alltså av justin haha. vi stod och sjöng tillsammans. fina toner (tur man inte ens kan nynna utan att de är falskt liksom)

__________________________-

en till grej när vi ändå pratar om hanna, är att jag från vissa fått hära att jag är lik henne, haha men det vill jag inte påstå! OCH agnes i fucking åmål, jo men visst, ahah jag menar, vart fan är vi lika?









i dont get it? hanna tar jag smo en komplimang men INTE agnes haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback