"vem är alla hjärtansdag och vad är det för skitdag"

skulle jag kunna säga nu,i mitt tillstånd.

hade jag haft min hjärta mitt blomma här, hade denna dag varit den bästa. så är det ju. för alla tror jag nog.

dagen började med att jag försov mig en timme, varför?

jo för att jag tappa min mobil igår, så den gick i flera delar. Och sen när man slår på den igen så måste man ställa in tid och datum, och hade ställt en timme fel, så JÄVLA arg. för jag hatar att sova länge. så jävla onödigt att sova bort dagarna, när man ändå ska jobba resten av dagen sen.

som julia hade skriviot på facebook igår, tänk om man skulle få ett bud med massa blommor, eller ett samtal av någon man tycker om. det skulle nog göra min dag.

men till alla kära turturduvor där ute, får ni ha en så fin alla <3 dag!!


PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

vi fick ett kort av mamma pappa rambo nisse och maya :)

2011-02-14 @ 13:36:59
URL: http://cikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback