torsdag, och jag tänker vara filosofisk

ja, jag tänkte ge mig själv ett försök till att vara filosofisk, skriva av mig om saker jag kanske stör mig på, gillar eller bara vill ha sagt(eller osagt). Tänkte göra det i några inlägg då och då, och varför? JO, bara för att jag kan !


__________________________________________________

bara för det vräker ner snö idag, tänkte jag berätta om sommaren. Hur underbar är inte den?
knappt några kläder, glass och chill mode, parkhäng och alkohol.
vänner, fint väder, festivaler, glid, och allt. ja ni vet?

vi börjar med festivalen, peace and love! jag menar, jag skulle lätt, då menare jag LÄTT köpa en biljett bara för att vara där och få känslan. Skita i alla band, och bara vara där, bland dom, människorna! Man märker det ju så väl, på måndagen, allt börjar. tågstationen är fullsmockad, utanför där man hämtar biljetter sitter och står folk exakt överallt, det sitter någon vid en busshållsplats med en gammal ihop tejpad radio och röker, öppnar en öl.
man känner själv hur man går och ler, för man vet hur galen vecka man har framför sig, och man känner verkligen, peace and love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback