let us love

torsdag idag, idag tänker jag göra smoothie, varför? jo för jag hatar facebook! haha

grejen är den att jag vart så jävla trött på sistone fast jag lagt mig tidigare än vanligt osv.
sen körde jag "spåkulan" på fb, och där stod att jag måste köpa frukt, fryst frukt, för jag behöver c-vitamin. men jag strunta i det,. men bara för ATT, så tänker jag testa idag haha. orka.. facebook tar över våra liv, och de roliga är att facebook är så värdelöst egentligen, en sida där man skriver vad man gör så ens vänner kan kommentera skiten.

menmen, vad är inte värdelöst liksom haha. iaf, jag ska köpa massa frukt och sånt.


ni kan ju få se min fina jag gör senare haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback