I will try to fix you

idag är det sista jobbdagen, skönt!

imorgon ska jag lämna in min skiss för nästa tauering som sitter på armen den 28e!
sen ska jag handla lite och så tänkte jag städa lite smått :) blir en skön ledig dag det!

får se vad kvällen sen har att erbjuda på.
På lördagen ska vi till bro där anna och carro har fest iallafall, kommer nog bli hur nice som helst!
Har sett och hört att det är massor med folk som ska dit, kalas!

_________________________________________________

alltså, jag längtar som fan till våren, mest sommaren. Men framförallt våren, det är ljusare längre, asfalten kommer fram. Man kan ha låga converse och tunnare jackor! och allt börjar blir grönt och fint !

ska kolla om jag har vårbilder här i min mapp på bloggen. annars får ni några när jag kommer hem !


hittade inte någon. så ni får en på diam när ahn inte hade dumbo öron haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback