det närmar sig ett och ett halvt år av något som kunde varit kärlek

nu ska man jobba. idag är jag tröttare än tröttast! Började kolla på filmen "love & other drugs", as bra än sålänge.

idag fanns det bananer på jobbet! asbra för igår fick jag äta ett skrynkligt äpple, inte såååå gott.


____________________________________________________________

Måste bara berätta om mina så jävla svingoda mat jag gjorde igår!

tog fläskfilé, och gjorde i större tärningar, stekte dem med lök och körsbärstomater som jag hade gjort i miniklyftor. gav det lite färg, sen på med salt, peppar, kött&grillkrydda, och paprika krydda. sen på med matlagningsgärdde, lite ketchup, och lite soya. MMMMMMMMMMMMMMMMM, KUNGLIGT. så jävla svingott vare!

hade penne pasta till. skulle kunna äta de till middag varje dag alltså! de här knullade verkligen munnen. haha.
Äntligen fick jag använda den frasen!




HAHAHAH big love på den bilden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback