att skratta när man är trött, är det bästa som finns

haha, flr nu när jag ringde, och ville sälja bamse sa hon "nej, vi har bytt märke, höll jag på att säga" , egentligen inte kul.. men med farten och klanget hon sa det så brast jag ut i skratt.. haha. fyfan!

i vilket fall som helst, big love to you all!
till alla mina vänner som stöttar, LOVE YOU!
till alla gamlingar på bussen jag brukar få hjälpa, vad skulle ni göra utan mig?
till dig, du vem vem du är, du är BÄST, glöm aldrig bort det!
till dubbelringen med döskallar på min hand, du SKAVER!
till bamse, honung ser godare ut för dig än vad det är IRL!
till våran oboy i skåpet, du smakar strössel, BORDE MAN KÖPA NY?

______________________________________________________________________

jag vill ha ngt spec. att blogga om. finns det något kul man kan köra på?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback