NJUT

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Ok, var alltså 13 år då. Gick i sjuan. Var nog min "blygaste" tid. Kände mig osäker, hade dubbla inlägg i bh:n, försökte passa in och var "bästis" med personer jag egentligen inte tyckte om. Som tur var skulle det ändras inom ett år.
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Skrev det HÄR inlägget. Var lite deppig, pluggade och jobbade med webben på tv-programmet Förkväll. Och såg ut såhär:
3) FEM SNACKS DU GILLAR?
SMÖRPOPCORN.
Lysmelk.
Dubbelnougat.
Kryptoniter.
Hallonlakritsdöskallar.
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Niklas strömstedt - Sista morgonen
Magnus Uggla - Första gången
Florence + the machine - Shake it out
Adele - Someone like you
José Gonzales - Heartbeats
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?
Köpa en takvåning i Greenwich Village i New York.
Köpa loss denna lägenhet (trivs för bra för att flytta!!).
Betala tillbaks mamma och pappa några miljoner.
Åka med mitt gäng till typ Hawaii i 1 månad.
Utveckla mitt HanaPee -imperium.
6) FEM DÅLIGA VANOR?
Dålig på att höra av mig.
Vill ofta bestämma.
Pendlar mycket i humöret.
Har dålig karaktär när det kommer till skolan, träning osv.
Inget tålamod med.... Allt.
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Ligga i soffan med en hand på datan och den andra på könet.
Promenera.
Dricka vin med mina vänner.
Spexa....
Vara värdinna och ordna små tillställningar.
FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Ed Hardy.
Snabba brillor.
Jeans med brodyr.
Gubbkeps.
Två flätor på varsin sida.
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
haha, då var jag alltså.. 9,eller ja 10 år. vadfan gjorde jag då? var nog en snorunge som alla andra och lekte med actionbarbie. GAY
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
för ett år sen jobbade jag som försäljare, det var förjävligt. jag var jul-mys-peppad, skulle flytta hemifrån , och halvt precis blivit dumpad
3) FEM SNACKS DU GILLAR?
chips med ranch dipp
påkkån
lakrits
choklad
pussar
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
newkid-jag gråter bara i regnat
veronica maggio - satan i gatan
veronica maggio - snälla bli min
veronica maggio - välkommen in
veronica maggio - jag kommer
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?
åka utomlands varannan månad
köpa lägenhet i LA
flytta till storstaden
dela med mig till la familia
köpa ett barn
6) FEM DÅLIGA VANOR?
går på precis allting. (litar på folk föööör mkt)
kan va skitglad och bli skit sur på en sekund utan anledning
är för mycket beroende av min telefon. SICK
-
-
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
sova, skönaste som finns, men jag gört alldeles för lite
köpa skor
Dricka vin med mina vänner.
skrattttaaa
mixa.
FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
framors-gardin-blus
"tant"skor
utsvängda jeans.
tajta tshirtar med glitter på
byxdress/baddräkt
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback