skrattar med hämnd i rösten å skelar litegranna

VEM

Vem är i rummet med dig? ingen
Vem fick du senaste sms av? fanny
Vem tänker du på nu? Fanny, eftersom jag tänkte på sms:et.
Vem pratade du senast i telefon med? von dahlberg
Vems hus var du senast i? Ninni å anders
Vem önskar du var med dig nu? oj, nån som vill vara med mig då kanske
Vem är din favoritsläkting? alla på sitt sätt

VAR

Var är din mobiltelefon? på min mage haha
Var handlar du mest? willys å statoil
Var fick du tag på tröjan du har på dig? öh, h&m, lol omg linnet
Var åkte du senast bil? hem från jobbet .

VAD

Vad åt du senast? en lakritsapa
Vad drack du senast? sockerdricka
Vad är det för färg på dina byxor? svarta mysbyxe shorts
Vad är den närmaste saken som är blå? en filt med stjärnor.
Vad har du på fötterna? inte ett dyft
Vad är din favorit färg? gul & röd
Vilken film såg du senast? "den man älskar"
Vad hör du just nu? vem vet mest på tv

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? men JA
Hånglat på en bio? ja faktiskt.
Hånglat i skogen? Jaaa
Tyckt att din kusin är het? men nu räcker de hah
Sovit naken? jåpppp
Kört över hastighetengränsen? näe
Målat om ditt rum? JA ! så jävla duktigt så de inte finns
Dansat framför en spegel? givetvis !
Fått hicka? OJA
Dumpat någon? mm
Stulit pengar från en kompis? Nej, de är väl väldigt onödig
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nejnejnej
Varit i slagsmål? ja när småfjortisar hoppar på en
Smugit ur ditt hus? Haha nej
Haft känslor för någon som inte känt desamma? jag tar de jag vill ha å schpränki får resten
Hånglat med en främling? kanske
Älskar eller saknar någon nu? kaaaanske de kanske






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback