let's fucking use it, get out of your mind

igår och idag fick jag och cämilllll dom största skrattattackerna någonsin kan jag tro..
Igår:
vi sitter å kör ett ölspel med jessika, får upp att vi ska välja en kategori, och det bli möbler!
rappa i käften som vi är så börja vi, HYLLA, SOFFA,BORD, MATTA, å så hetsar jessika å får ur sig DÖRRRRRR !
då kommer camillas asgarv (eftersom en dörr inte är en möbel) , och utbrister "MEN DÖRR ÄR JU INGEN FÅTÖLJ"
och de är där mitt asgarv kommer in, för det camilla menade va ju "dörr är ju ingen möbel". men bytte ut de till fåtölj!
alltså jag säger bara fyfan hahahaha ! det hade jag velat haft på film !
____________________________________________________
Idag:
¨
tänker inte ta det med  för mycket detaljer, MEN vi satt å kolla på tv, massa namn ropas upp. Det finns inget att skratta åt, man borde inte!
hah, rätt som de är hör vi alla "snorre" och tittar på varandra samtidigt som man känner hur asgarvet kommer enda ifrån magen, å vi skratta säkert i tio minuter om inte mer, de slutar med att camilla ligger å gråter av skratt, jag slutar å försöker tänka på annat men så fort jag kollar på camilla eller tänker "snorrre" så bryter jag ihop flera gånger. HAHAHAHAHHA! döööööör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback