jordens finaste helg i sthlm

ja.. haha! i fredags när jag och camilla kom till hotellet så chilla vi galet, myste med morgonrockar och började med vinet,m gick ut å rökte å då kom emelie och kelly precis ! finaste människorna , hängde på hotellet , sen i tanto, gick upp på nått jävla berg å såg över hela hornstull om inte ännu mera ! SÅ fint !
.
på lördagen hängde jag och camilla i staaaaaon på dagen, kom hem å chillade, gjorde sit ups och lite sånt, sen kom emelie, kelly pch jessi så föra vi på hotellet, sen blev det tanto, och sen viper!
efter det drog vi tillbaka till hotellet, kelly somna i min säng, camilla i sin och jag och emelie ute på taket, eller mest emelie som somna men hah !
helgen i stora drag för jag ORKAR inte skriva detaljer och de behövs nog inte göras heller hahah !
och inte tog man många bilder heller, men nån får ni!
THAI- MASSAGE ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback