nostalgi

ja jag är nu hos mamma å pappa, eller har varit det ett tag, grillat för första gången i år och sådära. MYS. va ute och gick med hundarna, jag, mamma, pappa och nattis, men nattis sa åt mig att vi skulle jogga så vi joggade runt istället. skönt faktiskt.
och nu till nostalgin, fick sån jävla känsla i kroppen. För jag skulle duscha, och gjorde allt man gjorde när man bodde här. Gick in i mammas å pappas rum å hämtade handdukar, gick ner, slog på duschen så den blev varm. Och allt liksom. precis som man gjorde förut. sist jag duscha här va nog med jennifer och de va ju ett bra tag sen om man säger så. hahah
__________________________________________________________________
resten av kvällen har jag setat å sprättat bort trådar från mina shorts samtidigt som jag kollat talang/big brother.
alltså en väldig myskväll med pappa mamma och nattis <3

imon är det påsk, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback