helgen

ja, skönt har det vart med lite helg. fast det var ju nyss fredag ohc nu äre söndag igen. galet. tur att veckorna går minst lika fort. fast vart tar tiden vägen egentligen? helt sinnes ! :O
iallafall, i fredags åkte jag efter jobbet med mamma och handlade lite åså, sen hem till mamma och pappa och slå in lite paket för vi firade ninni, min syster. för vi inte kunde göra de den 27e när hon fylle egentligen.
sen följde jag med upp till djurås och sov där, för på lördagen skulle vi åka till lager 157, men dom hade inte ett SMACK kan jag säga. fast de blev 4 solglasögon och en wesc väska, en gul ;) haha. men kläder fanns de inte mkt av.
sen åkte vi till insjön och lager 70, där jag köpte nya björn borg trosor haha. sen vidare till djurås där vi hämtade mina saker, sen till lager 70 igen fast borlänge. där blev de tre par till torser och ett par converse. ni får bild på allt sen, och juste, ni skulle få de på mina andra kläder jag köpte förra helgen. men har junte haft tid :O
.
uppdaterar med bilder latero. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback