godnatt inlägg, och lite för carros skull

hej på er !
nu skriver jag bara för jag blir tvingad. haha nejdå. eller jo lite. men ja jag måste väl ändå skriva lite!
denna veckan har som vanligt bestått av en jävla massa jobb, vika, packa, bränna mäta bära ringa prata osv.osv.
men de är inte jag som klagar när pengarna hamnar på kontot iallafall ! det är ju iallafall fredag och kort jobbdag imorgon, men endå ringer kl 06.15, sen vid ett ska jag tvätta . får se vad som händer sen, lär decka rätt tidigt kan jag tänka mig haha.
Inatt är iaf sista natten jag behöver sova helt själv, uuh :( johanna kommer hem imon, med diam också. äntligen ! saknar faktiskt dom jättttte mycket !
stekar-diam
_____________________________________________
carro tycker föresten om låten med carola som hete fångad av en stormvind.
________________________________________________¨
lillsnuttan mår lite bättre nu !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback